Kalite Yönetim Direktörü
01 Temmuz 2024

BDH Kalite Direktörü Uzm.Tülay BAYRAMOĞLU.jpg
Uzm. Tülay BAYRAMOĞLU
Borçka Devlet Hastanesi
Kalite Yönetim Direktörü 

İletişim : 0466 415 2017


Görev Tanımı:

Kurumun belirlediği politika, hedef, kural ve düzenlemeler doğrultusunda kalite hizmetlerinin yerine getirilmesini ve kurumdaki hizmet sürekliliğini sağlamaktır.

•Sağlıkta Kalite Standartları çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak

•Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip etmek, Bölüm hedeflerine ilişkin yapılan analizleri değerlendirir

• Kurum içi yapılan öz değerlendirmeleri yönetir ve değerlendirir.

• İstenmeyen Olay Bildirimlerinin (İOB) yönetim, kontrol-takip ve sonuçlandırma işlemlerini yapmak.

• Hasta ve çalışan memnuniyetinin ölçülmesine yönelik çalışmaları (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları, hasta ve çalışan geribildirimlerinin alınması gibi.) yönetmek

• Sağlıkta Kalite Standartları çerçevesinde hazırlanan dokümanların düzenlemeleri, kontrol ve bu düzenlemelerin revizyonunu takip eder.

•Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetmek

•Kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetmek

• Sağlıkta Kalite Standartları çerçevesinde belirlenen komitelere (Hasta güvenliği, çalışan güvenliği, tesis güvenliği, enfeksiyon ve eğitim komitesi) üye olarak katılmak,

Komitelerin yaptığı toplantıların takibini yapar.

•Bölüm sorumluları ile koordineli çalışarak uygunsuz durumlarda düzenleyici önleyici faaliyetleri takip eder

• Hizmet sunumuna yönelik istatistiki bilgileri değerlendirir

•Çalışmalardan elde edilen düzeltici/önleyici faaliyetler sonucunda ulaşılan çözümleri standartlaştırarak uygulamaya koyar.

•Düzeltici ve önleyici faaliyetlerin (DÖF) yönetimi, kontrol-takip ve sonuçlandırma işlemlerini yapmak.

•Takip edilen veriler Bakanlığın sistemine periyodik olarak girişlerini yapar

•Mevcut durumu etkinlik, verimlilik ve hizmet kalitesi yönünden değerlendirerek, kurumun kaynaklarını, belirlenen politika ve hazırlanan planlar doğrultusunda harekete geçirir, uygulamaya koyar, izler ve yeni durumlara göre hizmetin kalite ve verimliliğinde sürekliliği sağlamak üzere gerekli tedbirleri alır

•SKS kapsamında tüm gelen yazılara rapor oluşturmak takip etmek değerlendirmek